من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

خوشتر ازین پند نیست...

ساحل افتاده گفت : گر چه بسی زیستم

هیچ نه معلوم شد آه که من کیستم ؟

موج ز خود رفته ای، تیز خرامید و گفت :

هستم اگر می روم گر نروم نیستم ؟

موج ز خود رفته رفت

ساحل افتاده ماند .

این، تن فرسوده را،

پای به دامن کشید؛

و آن سر آسوده را،

سوی افق ها کشاند .

ساحل تنها، به درد

در پی او ناله کرد:

موج سبکبال من،

بی خبر از حال من،

پای تو در بند نیست !

بر سر دوشت، چو من،

کوه دماوند نیست !

هستم اگر می روم

         خوشتر ازین پند نیست !!!




پی نوشت:خوشا آنان که بی بندی در پای و بی کوهی در دوش آزادانه سر سوی افق ها می کشند.



نظرات 6 + ارسال نظر
منم یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

پای تو در بند نیست!

سعید دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام و درود بر محضر عزیز تو؛
میخواستم بگم قهرم، بخاطر اینکه یک نظر طویل داده بودم به مطلب "باز هم آمده ام" ، ولی ندیدم ثبت شه:)
ولی گفتم:
اگر با من نبودش میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی
هستیم، میرویم!

سلام مخلصم ، یه معذرت خواهی بابت اینکه اون نظرخیلی خوبت متاسفانه به علت بی توجهی اینجانب حذف شد،شرمنده و تشکر بابتش! همیشه رونده باش همچون موج ،خروشان ،خستگی ناپذیر و نافذ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

کشتی درساحل جایش بسیار امن وزیباست اما کشتی برای ا ونجا ساخته نشده=مخصوصا ساحل ساحله قناری باشه

باعث افتخاره که شمام اینجا سر می زنی خان!خوشم میاد که قشنگ رصد می کنیا! من می روم تا شاخه ای دیگر بروید *هستی مرا این بخشش جانانه آموخت

یسرپنا نریمان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام.

چی بود این!

سلام

منظورت و نفهمیدم از چی بود؟
یه قطعه ی ادبی بود
پند اینکه باید همیشه در تلاش و حرکت باشی رو می داد

جوجو سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

تن تن آپ دیت کن.

ارشد سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

آقا کجا قبول شدی ارشد...

؟

تهران
کی بودی شما؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد