من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

خدایا...

خدایا...

به که واگذارم می‌کنی؟

به سوی که می‌فرستی‌ام؟

به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛

یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند و مرا از خویش برانند؟

یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟

من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ در حالی که خدای من تویی و تویی .

کارساز و زمامدار من...

«دکتر علی شریعتی»


یه مدتی بود که این امتحانای لا مروت بدجوری خفت گیرم کرده بودن ، و فرصت نفس کشیدن رو هم ازم گرفته بودن چه برسه به سر زدن به دنیای مجازی و بلاگ نویسی و اینجور حرفا ، خلاصه که حیفم اومد بعد این مدت آغاز کلام ام با سخنی از استاد شروع نشه و ایشالا که هیشکی به غیر  از خدا به سوی کس دیگه ای دس دراز نکنه !