من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

خدایا...

خدایا...

به که واگذارم می‌کنی؟

به سوی که می‌فرستی‌ام؟

به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛

یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند و مرا از خویش برانند؟

یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟

من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ در حالی که خدای من تویی و تویی .

کارساز و زمامدار من...

«دکتر علی شریعتی»


یه مدتی بود که این امتحانای لا مروت بدجوری خفت گیرم کرده بودن ، و فرصت نفس کشیدن رو هم ازم گرفته بودن چه برسه به سر زدن به دنیای مجازی و بلاگ نویسی و اینجور حرفا ، خلاصه که حیفم اومد بعد این مدت آغاز کلام ام با سخنی از استاد شروع نشه و ایشالا که هیشکی به غیر  از خدا به سوی کس دیگه ای دس دراز نکنه !


نظرات 3 + ارسال نظر
نیمه جدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

بله.
شاید برای تکمیل نیایش استاد بد نباشه این فراز از کمیل :
وافعل بی ما انت اهله. اش خدا در حق ما آن چنان کند که شایستگی خداییش را دارد وگرنه مهدی جان ما که کلن ول معطلیم!
موفق باشی داداش .

خوش اومدی
خبر میدادی گاوی گوسفندی!

توهم همینطور آبجی جان

لیلا امینی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://leilaamini.blogfa.com

سلام .چن تا نکته هس:
۱.مجبور نبودین این همه برا ۲۰ تلاش کنین.

۲.مطلب فوقولاده ای بود. و باز هم فوق و لاده.مرسی

سلام
نکته ها هست بسی محرم اسرار کجاست!
1.کافر همه را به کیش خود پندارد
2. نظر لطف شماست ما داریم پیش اساتید شاگردی می کنیم!

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام به اغاز وخدانگهدار درپایان منم به نوبه خودم امین میگم ودعا میکنم الهی درهیج جای دنیای بزرگت هچکی هیچوقت لنگ هیچ چیز نشه

سلام

خوش اومدی ناشناس!
منم آمین گوی دعای نغزت هستم.
بازم سربزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد