من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

در ادامه ی یادش به خیر...

























































کاش اون روزای زود قهر کردن و زود آشتی کردن
کاش اون روزای زمین خوردن و زود بلند شدن
کاش اون روزای خوب
روزای قشنگ
روزای شیرین
روزای...
اون روزایی که هیچ کدوم از دردای دنیا مال ما نبود
اون روزایی که تو گریه مون می خندیدیم
واقعا چقدر ...بودیم که آرزو می کردیم بزرگ شیم.
هیچ وقت، این رو از ته قلبم می گم هیچ وقت ،(بازم این کاش ِ لعنتی) کاش تموم نمی شد!



نظرات 17 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

vaghean yadesh bekheir
che dorani bod

سلام
خوش اومدید.
سپاس.

مهرناز دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

اخیییییییی چرا یادمون میاد..مرسی ازت

سلام
خوش اومدید.
سپاس

مهنا تطهیری دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

وای چقد جالب بودن
من همش یادمه من عاشقه بازی سگا بودم
از سمندون وحشت داشتما واه واه
بفک نمکی ام الان هست خیلی خوشمزست

ممنون.
حتما خودشم قارچ خورش نه؟
چرا سمندون که خیلی خوب بود فقط تخم مرغ می زد.
پفک نمکی که دیگه حرف نداشت!

مهدی قلمی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://smghalami.blogfa.com

کاش ی اکدیخ گوئرمدی!
راستی اگه گیرت اومد چن تا عکس هم از تکر هللت ماخ بزن!

هی داد بیداد!

احسنت!
باشه
یعنی تکر هللت ماخ لذتی داشت که فکر نکنم روندن ماشین آخرین سیستم هم اون لذت رو داشته باشه!

هی داد!

مهنا تطهیری دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

نه قاچ خور که تو میکرو بود سگا اون خرگوشه بود و سونیک

آره راست میگی!
در کل چه لذتی داشت!

سعید دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

این طور که بوش میاد خانم تطهیری بازیش خوبه ها!
حاظرم کل کلی باهم بازی کنیما!!!!!!!!
مهدی کرمی هم داور!
در ضمن وسط بازیم از اون پفکا پای بازنده!

اولا حاضر نه حاظر
دوما از وجنات خانم تطهیری چنین می نمویه که آخر هر چی میکرو و سگا و پلی استیشن هستش!
سوما وسط بازی آخه کجا معلومه کی بازندس!؟
مگه تو عاشق سمندون نبودی؟

علی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

یه چیزی یادت رفته

چی؟

علی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

کیک لی لی پود

من زیاد یادم نمیاد ،دقیقا چی بود؟

علی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

منم میدونستم سنت قد نمیده برو از بزرگترت بپرس

یکی از قدما اینجا بود پرسیدم،گفتن که اسم نوعی کیک یا تیتاب می باشد!

علی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

خسته نشی ی وقت خوبه خودمم نوشتم کیک !!!!!زحمت کشیدی

مهدی رامشگ دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

بازی سونیک یادش به خیر بستنیای اون زمون تو پاکت بودش شیرای شیشه ای که باید شیشه اش رو باید پس میدادیم ادمای ساده وصمیمی و کلا یادش به خییییییییییییییر

هی روزگار
یادت بخیر!

مهنا تطهیری سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

من خیلی به بازیهای کامپیوتری علاقه داشتم و خوب بلدم
حاضرم با هرکی بگید کل کلی بازی کنیم
خانومارو دسته کم نگیرید بابا
آقای کرمی شما احتمالا باید برید دنباله کارای تحقیق بازاریابی فک نکنم وقت کنیداا

من هم همه ی اینا رو برا سعید به حدس خودم فهمیدم و نوشتم!


من هیچ وقت دست کم نمی گیرم.کی گفته!؟



آره دیگه ،عجب گیری افتادم دست این خانوم!

قورت دان قوتارمامیش ،قولِیبانی راست گلدیک

از شوهرش تموم شدیم حالا خودش اومد!

فاطمه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

واقعا یادش بخیرـ ای کاش تموم نمی شد

آره واقعا!
به قول مهدی قلمی
کاش ی اکدیخ گوئرمدی!

نسترن سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://smileyeyes.blogfa.com

همش یادمه مخصوصا زی زی گلو که هنوزم عاشقشم
اون شیر کاکائو شیشه ایا رم خیلی دوست داشتم
خیلی خاطره ها واسم زنده شد....هی یادش بخیر..
علی آقا راست میگه البته اسمش کیک لی لی پوت بود پفکشم بود من جز لی لی پوت هیچ کیکی نمیخوردم!!!!

راستشو بگو چقدر از این شیرکاکائوها با کیک لی لی پوت خوردی هان!؟





علی جون یه سوتی گنده دادی ،لی لی پوت بوده نه لی لی پود!

وحیده سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

خب بازی کنین ولی به مام پفک بدینا

شما تو هیچ یک از این زمینه ها (سگا ،میکرو،پلی استیشن)تخصصی ندارین؟!

حتما

وحیده چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

من تو خوردن پفک تخصص دارم

خیلی هم خوب!

اشنا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

اخ گفتی یا

سلام عاطف خان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد