من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

از دل

سلام


 مدتی ست که در  گیر و دار درس و دانشگاه و کارهای روزمره همچون حیوان نجیبی در گِل ،فرو

رفته ام!

بعضی موقع ها یکم ریز که می شم می بینم اصلا ما این همه تلاش می کنیم آخرش که چی!نه واقعا به کجا می خوایم برسیم!؟

من که هنوز در اولین قدم ها با این همه چیزهای به ظاهر مشکل دست و پنجه نرم می کنم وای به روزهای در پیش رو!

هر روزی که جلوتر می رم می بینم هر برگش یه رنگه ،انگار این دنیا هم سر سازگاری با کسی نداره،انگار بعد شیطون با خدا عهد کرده که روی خوش به این بنی آدم نشون نده!

یکی نیست بگه آخه لاکردار این پدر ما تو رونده شدن شیطون دخیل بود اما به تو چه هیزم تری فروختیم که اینقدر باهامون تنازع داری!؟

من که وبلاگ زده بودم حرف هایی که تو هر جایی نمیشه گفت رو این جا مکتوب کنم شاید جایگزینی باشه به جای چاه های کوفه ،ولی دیدم که به صد دفتر نشاید گفت ،بی خیالش شدم و هر از گاهی مطلبی به چش ام میاد و می بینم بار معنایی داره پست می کنم تااگه به کار خودم نیومد شاید یه بنده خدایی گذرش به وب ام افتاد ،استفاده ای کرد!

در هر حال تو فصل صد رنگ بهار،همان طوری که همتون مستحضرید درس خوندن آنقدر امر صعبی ست که عمده ی افراد مثل خودم در تلاش اند که به روش های مختلف بپیچونن و زیر بار سنگین و کمر شکن درس خونی نرن!

باز که به خودم میام می گم ،یه کاری رو یا شروع نکنی یا هم که شروع کردی  سفت و سخت تا آخرش بری!



پ،ن:یاد این شعر شهریار افتادم که میگه:

جوانی شمع ره کردم بجویم زندگانی را

نجستم زندگانی را،که گم کردم جوانی را

بایستی کاری کنیم تا فردا روز ،این شعر رو زمزمه نکنیم!


«الهی لا تکلنی الی نفسی طرفة عین ابدا»







نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی قلمی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://smghalami.blogfa.com

دونیانین ایشی بونناندی
توقع زیادی نداشته باش مهدی جان

تا کی بگم این حق من نیست
حق من رفتن و گم شدن نیست
حق من یه زندگی بی ملاله
یه سقف و یه روزیه حلاله

سعید دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.cherahaa.blogfa.com

ما به این در نه پی شوکت و جاه آمده ایم

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم!

لمن تقل آ سعید؟

نسترن دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://smileyeyes.blogfa.com

خب این مشکلیه که خیلیا تو نسل ما دارن و با پدر و مادرشون اختلاف نظر دارن تنها تو نیستی...ولی دنیا دو روزه یه روزشم همین امروزه اینو من نمیگما تو قرآن هست که تو روز قیامت میبنید دنیا فقط شبی بود پس نمیشه زیاد سخت گرفت کارای مهم تریم از ناراحتی هست....همیشه واسه دل خودت زندگی کن اگه دوست داری از خاطرات و حرفای دلت بنویسی پس بنویس کاری نداشته باش کسی خوشش میاد میخونه یا نه....دل نویسی جرات میخواد که من یکی ندارم

اولا اینکه من فیلتر نظرات ندارم.
دوما اینکه تو بلاگ اسکای نمیشه کامنت ها رو اصلاح کرد.


و در آخر اینکه
فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم
بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم


ممنون که سر می زنی!

مهدی قلمی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://smghalami.blogfa.com

تا وقتی که نود سالت بشه! بعدش دیگه لازم نیس بگی

بابا مردم برا اونایی که حتی دوسشون هم ندارن کمه کمش 120سال عمر طلب می کنن!120سال که هیچ آقا یه 30سالی هم ازش کسر کرده، چقدر از این ها هستن که چش ندارن منو ببینن خدایا!؟
همه رفیق دارن من هم دارم!



همش مزاح بود داداشی گل، و اِلا همیشه از خدا خواستم و می خوام و خواهم خواست و اون اینه که:
«آز اولسون اما ساز السون»

روح ا... چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

او:تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از
خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من
به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی
من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن.مرا به یاد می آوری ؟!! من همانم که
بادها را می فرستم تا ابرها را در آسمان پهن
کنند و ابرها را پاره پاره به هم فشرده می کنم تا قطره ای باران از
خلال آن ها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کند تا تو فقط لبخند
بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی
تو را پوشانده بود .

احدی از نا امیدی سخنی نراند حاجی!
این درست ،که همه ی بر و بحر برای ما رام شده ولی من مشکلی با چیزی یا کسی ندارم همیشه هم به سلاح امید مسلح ام .
از همین به رنج اومدم که چرا با وجود این همه نعمت یه تکونی به خودم نمی دم یه کار مثبتی انجام نمی دم هی صبح میشه هی شب میشه بابا اینی که داره رد میشه اسمش عمره! خوب لا مصب یه کاری بکن! از لحظاتش به احسن وجه استفاده کن!بد می گم بگو بد می گی!؟
نعمت به این بزرگی خدا بهت داده ،خوب استفاده کن ازش بی مصرف!از سلامتی بزرگتر هم مگه نعمتی هست؟
ایناست که رفیق عزیز منو زنده زنده می کشه!

مهنا تطهیری چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

هی میگم نقطه چین خونی نکنید گوش نمیدید که!

نه اینکه شما اصلا از این کارا نمی کنید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد