من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

خدایا!




خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم 

 

    یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده...



نظرات 4 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://smileyeyes.blogfa.com

من برعکس خیلیا اصلن دوست ندارم برگردم به بچه گی اگه برگردم عقب دوست دارم بگردم به دوره دبیرستانم اون موقع هم عقلم بیشتر از دوره کودکی میرسید هم واقعا خوش و بی غم بودم و هرروز بهم کلی خوش میگذشت....هیییی روزگار
در ضمن به نظر من گریه بچه ها اصلن شیرین نیست به هر دلیل بی دلیلی هم که باشه دل من یکی ریش میشه وقتی یه بچه گریه میکنه...بچه ها خنده ها و قهقهه های از ته دل و بی ریاشون شیرینه....

چرا اون گریه خنده های هم زمان خیلی قشنگ بود.من خیلی دسشون داشتم.

مهنا تطهیری چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

نه گریه قشنگ نیست
ایشالا همیشه بخندید

همچنین!

مهدی قلمی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://smghalami.blogfa.com

واقعن به نظرت گریه های این روزامونء گریه های تلخی ان؟
مطمعنی بعد از پشت سر گذاشتنشون بهشون نمیخندیم؟
مطمعنی هنوز بچه نیستیم؟
اصلن کی بزرگ شده؟ یه نفرو به من نشون بده
فقط یه نفر


این کامنت مخصوص این مطلب و این لحظه نوشته شده
کپی برداری از اون هر زمانی و توسط هر شخصی و برای هر موقعیتی فقط با اجازه ی کتبی ناشر مجازه
منظورم همون مجاز میباشده

سلام

به گمونم قرصات رو باز ننداخته بودی!

(بعد نمرات مالی)

بهار سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://goldone.blogsky.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد