من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

مردی!

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
dnd5870 یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://dnd5870.3de.ir

89950230245گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

لیلا امینی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://leilaamini.blogfa.com/

مرد استعاره ایه از انسان
همونطور که می دونید.
هرچند الان دیگه مستی و پستی گاهی ارزش به حساب می آن.
کی می دونه چی خوبه چی بد؟
اما خب خوب بودن با آدما هیچ وقت بد نیست.
بنویسید.
از کارهای خودتان آپ کنید

بله اینطوره !
خوبی من جمله چیزاییِ که هیچ وقت گم شدنی و فراموش کردنی نیست.

والا نوشته های خودم که چه عرض کنم یه سری خضع بلات ِ درونم هستن که به گمونم مهدی قلمی ام از سر ناچاری سر می زنه و می خونه واِلا هیچ گونه اعتبار ادبی ندارن.
من هم نه بدست خود بلکه بدست قضا اومدم افتادم میون یه سری دست به قلم!
حالام عین اون حیوون نجیب موندم تو گِل!

خیلی لطف دارین که سر می زنین.
ممنون

مهدی قلمی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام داداش
اما خداییش دلخور شدم ازت
آخه بی انصاف چرا قضاوت میکنی، یا حداقلش اینه که چرا کنایه میزنی؟ من با میل و علاقه مطالبتو میخونم. حتی اگه مطالب هم نوشته های خودت نباشن، این انتخاب و پست کردن مطالب نمایانگر سلیقه و نگاه و جهان بینی توان. همین سلیقه خودش غوغا کرده. لااقل واسه من یه نفر که غوغا کرده.
آقا مهدی! ما افتاده ت ایم
مارو لگد نکن
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
مخلصصصصصیییییییییییییییییییم

عیبی نداره داداش گلم چون حقیقت همیشه بایستی یه طرفی رو دلخور کنه!



ما بیییییییییییییشششششششششششتر!

مهربانو شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://andisheye-nakhana.blogfa.com

سلام آقای کرمی
یادتون میاد چند ماه پیش در مورد اصول،فروع، عقل و غیره بحث کردیم؟

سلام مهربانو

تو آسمونا دنبالتون می گشتم رو زمین پیداتون کردم.

بله یادمه ،چطور؟

با احترام

مهربانو شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://andisheye-nakhana.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دوست داشتم منظور خودم رو در این باب واضح تر براتون بگم چون احساس کردم ممکنه کمی دچار سوءتفاهم شده باشید
منظور رد اصول نیست
منظور رد عقل نیست
من اگر مخالف عقل بودم رشته ی فلسفه رو برای تحصیل و ادامه ش انتخاب نمیکردم
بدون عقل و اصول حتی یک گفتگوی ساده هم امکان پذیر نخواهد بود
اما
اضول باید در زیست فردی و جمعی ما رخنه گری کنند
عقل،شأن و منزلتی بیش از آنچه در ذهن ما متصور است دارد
همان طور که امام رضا ع میفرمایند:
دوست هر کس عقل اوست و دشمن هر کس جهل اوست

و همانطور که در حدیث قدسی نیز داریم که خداوند خطاب به عقل فرمود هیچ خلقی بهتر از تو نیافریدم

ممنون از فرصتی که فراهم کردید
با احترام

سلام مهربانو

ممنون از تشریحات و روشن سازی تون.

امیدوارم همراه با تحصیل در رشته ای که به پرورش عقل می پردازه تن و جانت هم سالم و تندرست باشه و در لحظه لحظه ی زندگیتون موفق و موید و سربلند باشید.

من رو از نظرات و تفکراتتون محروم نکنید.

با احترام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد