من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

آینده ی من ِ ما

 

 

اگر چه به خودم زحمت نوشتن دادم ولی فکر نکنم این دنیایی که فیس بوک پیش رومون باز کرده اجازه بده کسی هم بیاد دوباره مثل دو سه سال پیش وقت بذاره و تو بلاگستان قدمی زده شه و وبی خونده شه! 

من از دوستای خودم به این نتیجه رسیدما! 

قبلنا با اصرار و ابرام و هزار جور خواهش و تمنا می اومدن تو سایت دانشگاه تا یه وبلاگی بخونن و یه نظری هم داده باشن ! 

اما الان چی همین که ساعت کلاس تموم میشه تا چشم به هم میزنی می بینی هیچ کی نیست ،بعد میری سایت می بینی نصف بیشتر سیستم های سایت رو به تصرف خودشون درآوردن ،با نگاهی به دسکتاپشون می بینی بعله همه تو صفحه ی فیس بوک خودشون مشغول کارن و به لایک و آنلایک کردن و نظر دادن مشغولن! 

این شد که سر نوشت بلاگ ما هم رو به سیاهی و تباهی در حرکته و جدا من از آینده بس تاریک پیش روی من ِ ما در بهت و حیرت به سر می برم! 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

عجب!!!
پس نسل ما وب خوانها داره منقرض میشه...
اینطوره؟

نسل شما و شخص آیت ا...جنتی با انقراض ،رابطه تضاد دارند!

عمل ِ وب خوانی تون متاسفانه گویا رو به انقراض هست!

وحیده دیانتی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

شایدم به خاطر اینه که وبلاگا جذابیت قبلی رو ندارن
یا اینکه همه اینقده مشغله دارن که وقتی برا خوندن وب پیدا نمیکنن ...

ولی اگه یه وبلاگی پر بار باشه حتما براش وقت میذارن

( البته اگه خود وبلاگ نویس ها به جای اپدیت کردن وبلاگشون،نرن سراغ فیس بوک)

شاید،اما گمان نمی کنم اینطور باشه،چون بلاگ نویس ها همان هایی اند که بودند این مخاطب هست که دنیایی جدیدتر و جذاب تر پیش روش واشده!
نمونه اش خود سرکار عالی!

از جمله ی آخریتونم ، منظور؟

مهدی قلمی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://smghalami.blogfa.com

خب داداش توام یه مدت مطالبتو بزن روو فیس

فیس نه جای من است داداشی!

وحیده دیانتی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

نمونه ای که آوردین اشتباهه!

جمله اخرم هم کلی بود...

Vahideh Vd
گمونم درست باشه ها!

از جمله ی آخرتونم منظور من بودم!

وحیده دیانتی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

اولی درسته
ولی خب که چی؟؟
بازم میگم نمیتونن جای همو پر کنن

اگه خیلی اصرار دارین میتونه جمله آخر شامل شمام بشه

خداروشکر که تکذیب نکردین!

چرا می زنین حالا؟!
خب نظر شمام محترمه.

از همون اول جمله ی آخری مخاطبش من بودم!

مهدی قلمی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

بله آقااااااااااا
همه ی جملات آخر منظورشون تویی!

اون که آره ولی این جمله ی آخری، منظورش خودِ خودِ من بودم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد