من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

آدم به چه زنده ست؟

 

 

 

 

 

آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است
 

این را دانستم و می دانم که آدم به آدم است که زنده است؛
 

آدم به عشق آدم زنده است!

 

 

«کلیدر»
 

محمود دولت آبادی  

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی قلمی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://smghalami.blogfa.com

این را میدانستم و بدانید؛ آدم نه از آدم بودن است که زنده است
بلکه آدم زننده است تا دولت آدم زنده باشد

"کل رید"
دولت محمود آبادی

هیپ هیپ هورا
هیپ هیپ هورا

لیلا امینی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://leilaamini.blogfa.com

سلام
می بینم که خودت آپیدی و این حرفا.
استاد فیزیک مدرنم که یه جورایی خیلی دوسش داشتم و دارم و خواهم داشت از واژه ی آدمیزاد زیاد استفاده می کرد.
به یاد همیشه بیادش افتادم.
مرد بزرگواری بود.

آب و نان و هوا و قوقولی و خال خالیو رها کنیم بهتره.
هر آدمی خودش خوب می دونه واسه چی زنده س .
من این کلی گویی هارو نمی پسندم مهدی خان.
عشقی وجود نداره.
حقیقتن اینو می گم و ایمان دارم. دوستی دارم که میگه
عشق حقیقی گوهر کم یابیه که در اعماق اقیانوس نهفته س .من قبولش دارم.
بنابراین نمیشه رو این موضوع حساب باز کرد.
باید برم
دارم اختصاصی می زنم!
فعلن بای شما.

سلام

خدا حفظشان کناد!

این دوستتون اونوقت امیدی به پیدا کردن یه همچین عشقی داره!؟

عشق به قولی یعنی علاقه ی شدید قلب ، حالا با توجه به فردش بستگی داره این علاقه به چی میل بکنه!
البته جسارته ها من ِ بی تخصص راجع به بحث های تخصصی ای مثل میل کردن و اینجور حرفای ادای کلام کنم!

ایشالا موفق و موید شید چه تو عمومی ها و چه تو تخصصی ها.
آمین
ممنون که سر زدین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد