من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

تبریک شب یلدا




گاهی چه زود دیر می شود ،

چه زود یک سال دیگه هم گذشت ،

باز روزگار چرخید و تلاطم شب یلدا رو تو دل مردم انداخت ،

یادمون باشه کیا پارسال پیشمون بودن و امسال نیستن و آرزوی بودن کیا تو قلبمون بود که امسال باهامونن!

مهم نیست انارتون قرمز و شیرین باشه یا سفید و ترش ،مهم اینه که هر دونه اش رو به یاد اونایی که صمیمانه دوستشان داریم به کام ببریم با لبخندی و شعفی!

یادت نرود که یاد کردن دل می خواهد نه دلیل...


«شب یلدا پیشاپیش مبارک»



نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://andisheye-nakhana.blogfa.com


"این همه خوش طینتی"!!!
تبریک میگم جناب کرمی

با احترام

احترام از ماست!

حقیقتش مهربانو جان من جنبه ی تعریف و تمجید و جناب کرمی و این جور حرفا رو ندارم ،سرم گیج می ره ،حالمم بد میشه!
خواهشا به اینم یکم توجه کنید:من اینهمه نیستم بانوی مهر!


در نهایت احترام

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام شب یلدا عید بهار پاییز اینها همه نشانه اند نشانه های گذر عمر پس به فکر ترشی وشیرینی انارت نباش به فکر ترش وشیرینی زندگی باش که اینها فرع اند وزندگی اصل

سلام
من همیشه سعی کردم نصیحت پذیر باشم!
حتی از یک ناشناس ،اگه پندش رو حق گرایانه دریابم.
ولی زندگی با همین بیش و همین کم ها خوش است!
درسته فرع هستن ولی اگه اصول رو به تنه ی یه درخت تشبیه کنیم و ،درخت بی شاخ و برگ ( فروع) به چه کاری میاد ،نه زیبایی داره نه میوه و نه...


ممنون که سر می زنید
لطف کنید اسم شریف رو هم درج کنید تا سعادت آشنایی تون شامل حال بنده شه .
سپاس

مهدی قلمی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

یلدا پساپس موبارک اولسون
متن قشنگی نوشتی
تاثیر گذاره
به فکر فرو میبره
ممنون
بازم بنویس
من با آغوش باز از پست هایی که خودت مینویسیشون اسقبال میکنم
مشتاقانه بازم منتظرشونم

یاشاسین

خدایا چگونه می توان این همه هندوانه را یکجا زیر بغل گرفت و حمل کرد ،چگونه؟

خدا:
مطمئنا کسی جز بشر نادان این همه سختی را به دوش نخواهد کشید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد