من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

گرگ های دنیای من


 

اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند


دیگر گوسفند نمی درند


به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...


حسین پناهی

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلا امینی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://leilaamini.blogfa.com

؛اینجا در دنیای من
گرگ ها هم افسردگی گرفته اند؛
تا همین جا کاملن گویاست
و زیباست
خوب پیدا می کنید قطعه های ناب را!

نظر لطف شماست!

روح آفرینندش شاد و یادش گرامی.

مهدی قلمی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

تو گفتی و منم باور کردم

انتظار باورشم از تو یکی نبود!

تو که زمزمه ی هر روزت اینه:

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی
هرگز نشوی گرگ بیابان و حقیقت تو نیابی

مهربانو سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://andisheye-nakhana.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت خانم امینی و همینطور جناب کرمی
اتفاقاً من گمان میکنم تالی جمله و وصفی که کرده اصل داستانی که منظور نظر نویسنده است رو بیان میکنه
گویی قصد نویسنده، بروز و ظهورش همانجاست...

با احترام به هر دو دوست عزیز

به سهم خودم سلام
سهم خانم امینی با خودش!

شاید خانم امینی تالی و جمله ی وصفی دیگری در ذهنش از دنیای خودش متجسم شده باشه!


با احترام به سهم خودم

نسترن پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://smileyeyes.blogfa.com

زیاد متاسف نشو
دمی باغم به سر بردن جهان یکسر نمی ارزد
به می بفروش دلق ما کز این خوش تر نمی ارزد

لیلا امینی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://leilaamini.blogfa.com

سلام مهر بانو ی عزیز

گرگی که افسرده بشه کارش ساخته س.

باقی ماجرا رو خیلی خوب می شه حدس زد

این احساس البته فقط مختص منه.

بدرود

[ بدون نام ] شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

باسلام عاقبت گرگزاده گرگ گردد گرچه با ادمی بزرگ گردد /کاش این را کسی به پناهی می گفت

به قول مهدی قلمی :کاش ی اکدیک گورمدی!

مهدی قلمی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

چرا بلاگ اسکای آیکن بوس نداره؟

خب از بلوگفا قرض می گرفتی!

مهدی قلمی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

بوسو قرض میگرفتم، بغلو چیکار میکردم؟
نمیشه که
بالاخره توو جامعه ایم دیگه
مردم چی میگن...

مگه واسه حرف مردم زندگی می کنیم ،راحت باش سالار!

خدیجه محمدی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

مرسی عالی بود

خواهش می کنم

بازم سر بزنین!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد