من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

حق یافتم!


   


تو یکی از پستای قبلی نوشته بودم باید سعی کنیم یاد بگیریم که یه طرفه و بی چشم داشت محبت کنیم ،دیدم همچین ناقص العقل هم نیستم ،چون ساعت قبل استادمون کیلیپی ارز فیلسوف بزرگ «برتراند راسل» نمایش داد که به قول ارسطو فحوای کلامش یه خورده این ور اون ور مطلب من رو می رسوند، می گفت : باید تو جامعه ای که پیش رومون هست بتونیم دیگران رو راحت تر درک کنیم و از کمبوداشون چشم پوشی کنیم!



پ؛ن:خودمونیم چه فیلسوفی بودم من که خبر نداشتم!



نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا امینی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ http://leilaamini.blogfa.com/

سلام
فقط نباید شکست.

اگه بشکنی شکسته میشی.
اگه بشکننت نمی تونی نشکنی چون دلت داغون
می شه.
غم انگیزه. نیست؟
فقط باید عاقل بود.

سلام
به به !
چشم ما روشن!

اگه شکستنت ، تو بتونی بشکنی ولی نشکنی این یعنی زندگی یعنی محبت یعنی ...

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند!

مهربانو پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

اما ما از فلسفه ورزی شما آگاه بودیم...

تقدیم احترام

ما را چه به کوی نیک نامی بانوی مهر!؟

لطف سرکار عالی مستدام


با احترام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد