من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

دفع ملال

سلام

اومده بودم تو این دنیای مجازی به قول بچه های تهرون: واسه پروژم یکم بسرچم نمی دونم که چطور شد سر از این جا درآوردم !

چه کارها که نمی کندپ

با آدم

تنبلی و ...ی!


خوب چه خبر از همه جا!؟

  عجیب گرفتار شدیم در دست این حکمرانان، هرچه ما به کارشان کاری نداریم اونا به کار ما کار دارن!

الان این طرحی که برا امتحانا تصمیم گیری کردن جدا اشتباهه ،چرا؟

عر ض می کنم ، موجودی ضعیف و ذلیل و آسیب پذیر تر از دانشجو مگه هست ؟!

خب این موجود چه قدر مگه توان فشار رو داره ؟!

من نوعی که زیر بار فشار این ترم پوکیدم وای به حال ضعیف تر از من ها وای!


کم کم به این نتیجه رسیدم که هر چه سطح آموزش تو این مملکت بالاتر می ره مفسد بودن سیستم بدتر میشه و ریشه ای تر.


فقط خدا عاقبتمون  رو خیر کنه با این اوضاع و احوال قمر در عقرب!


همین




نظرات 4 + ارسال نظر
ل. امینی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

ای بابا
کسی که باید بناله ما ترم آخریای فنی بدبختیم که
همه چیمون نصفه موند
الان دارن می چپونن توو حلقمون مطالبو تندتند!
به خدا.
همین جوریش حجم سرسام آور سیگنال سیستم و
کنترل خطی و مدار و ماشین و الکترونیک و الکترومغناطیسو....
با کلاس جبرانی جبران می کردیم قدیما!!!!!
پروژه و کارآموزی هم بماند

ایشالا موفق شید!

dianati چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ


حاتمی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

عوضش تعطیلات تابستونی زیادههههههههههه....
تازشم وقتمون برا کنکور ارشد بیشتر میشه!!!!!
هر چی حکمتی داره.

آره ، اینم دید قشنگیه!

ایشالا تو ارشد تک رقمی بیارین!

مهدی قلمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

وقتی مبنا این باشه که به پشنوانه ی دولت توو دهن ملت بزنن بیشتر از این نمیشه انتظار داشت ریفیق
ای خدا لعنتشون کنه
با اون دوربیناشون

بش بار !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد