من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

من ِما

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ،او جانشین همه ی نداشتن هاست!

بن بست!

جای شما خالی و به دلتان نیفتد "دلتان نخواهد یک وقت"، دیروز غروب در معیت دوستان قدم زنان می رفتیم تا هم فرحی حاصل کنیم و همین که لوبیای داغ و چای زعفرانی نثار معده بی صاب مونده کنیم!

القصه اینکه در گفت و شنود بین راه از همه جا می گفتیم و می رفتیم ،تا اینکه یه جایی بحث از فارغ التحصیلی و بیکاری بعدش و اینجور حرفا افتاد ، یکی  از رفقای ناب گفت: هیچ ترسی به خود راه ندین ، چون هیچ بن بستی نیست یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت ،منم که عاشق جملات قصار پرمغزم اینم بهش اضافه کردم که دیگه خواه ناخواه خودمون رو زدیم به رودخونه ،پس به قاموس مردان عقب گرد نیست!


پ:ن:اینارو  بهانه می کنیم تا تلخی و وضع نامطلوب پشت کنکور بودنمان و اوضاع نابه سامان اشتغال رو به امید ، شیرین کنیم!



نظرات 6 + ارسال نظر
نیمه جدی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

دشمنت تو بن بست. بنویس مهدی. بی خیاله هر چی بن بست.

با بودنت بن بستی را حس نمی کنم!

لیلا امینی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.leilaamini.blogfa.com

اون رفیق نابتون احیانن راه سازی نخونده؟


؛به دلتان نیفتد؛ هم ترجمه کردین از ترکی!

نه از بچه های مدیریت ه منتهی تفکرات راه سازی داره!


افتخارم ترک بودنم هست ،اگر میشد همه را ترکی می نوشتم!
باشیمین اوجالیقیدی
یاشاسین آذربایجان

نیمه جدی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

خانم امینی عزیز درست می گویند. به جای " به دلتان نیفتد " باید بنویسی "دلتان نخواهد یک وقت"
چون به دل افتادن توی فارسی معنی خبر دار و اگاه شدن می دهد .
کلمه ی نصار هم می شود نثار. شدی 19 !
من دلم روشنه . حتمن موفق میشی مهدی جان.
ناامید لیق شیطانین ایشیده! بله.

ممنون از نکات


الله آغزیننان اشیتسین آبجی!

مهدی قلمی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

ما بهت باور داریم داداش

سپاس

سعید چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

چه با لهجه ترکی وبا اختلات بین گرامر ترکی وفارسی وحتی با آمیخته ای از لهجه شیرین سیداوا (این داخل پرانتز رو برا اونایی که خرده گرفتن مینویسم. توی سالار که توجیهی. سیداوا=سعید آباد) فردا ازان من وتوست! چه با یافتن راه چه با ساختن آن!
دوست داشته باشند یا نه!
من وتو این را می دانیم که:
اگر حتی بدانم فردا دنیا تکه تکه خواهد شد.................
ارادت سالار

خوش گلمیشیز آقا!
نوکرم نیسان کی گدیپ...

صابا هچ هامی صابالار بیزیم دی!

سوگند چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
خوبه که به خودتون امید میدهید واقعا
امید تنها دارایی انسان است که در دل خانه دارد
خوشحال میشم اگه به وبم سر بزنید

سلام
خوش اومدید!

مرسی
متاسفانه آدرس وبتون رو نذاشتین!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد